Salgs- og levingbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

 

  1. Trygg netthandel
  2. Kansellering av ordre
  3. 14 dagers angrerett
  4. Retur av feilvare.
  5. Ordreinformasjon og fraktkostnader
  6. Variasjon i produktets utseende
  7. Feilprising og produktinformasjon
  8. Vårt ansvar som butikk
  9. Ditt ansvar som kunde

 

  1. Trygg netthandel – Verified by Visa/Mastercard. Det er mange som er bekymret for dårlig sikkerhet når de bestiller varer over intern Dette gjelder særlig når en skal betale med kredittkort. Derfor benytter vi oss av Dips, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. Med Dips har kortkundene de samme garantier og den samme trygghet som i den fysiske verden. Det er ingen oppbevaring av kortnummer på web eller i nettbutikken.

All informasjon om deg som kunde er kryptert i vår database og behandles konfidensielt. Vi har ikke tilgang til, og oppbevarer ikke, ditt kortnummer. Ingen andre enn betrodde ansatte hos ialarm.no har tilgang til opplysninger om deg som kunde. Ved registrering og handel lagrer vi følgende informasjon:

– Fornavn og etternavn

– Bostedsadresse

– Telefonnummer

– Din e-post (gis aldri ut/selges ikke videre!)

– IP-adressen på maskinen du bruker ved registrering og bestilling.

– Hvilke varer du har handlet

Ved betaling med Visa og MasterCard blir beløpet du handler for reservert på din konto. Vi belaster ikke kontoen/kortet før produktet sendes til deg. Reservasjonen blir automatisk slettet hvis ordren ikke leveres eller blir avbestilt. Dette tar mellom 3 – 7 dager.

 

  1. Kansellering av ordre

Hvis du helt eller delvis ønsker å kansellere din bestilling, må du gi beskjed om dette pr. epost: [email protected].

Dette må skje før ordren er plukket. Legg ved ordre nummer eller kunde nummer  i eposten for raskest mulig behandling av din forespørsel.

 

  1. 14 dagers angrerett

Du har som privatkunde 14 dagers ubetinget angrerett. Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at hele varen mottatt, og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Fristen løper uansett ut senest 3 måneder etter at varen er mottatt, eller 1 år dersom opplysninger om angrerett ikke er gitt. Emballasje og produkt må være uskadet og alt i pakken må ligge med. Vær oppmerksom på at du selv må dekke returkostnadene hvis du ønsker å bytte i en annen vare eller få pengene tilbake. Returskjema finner du  her. Hvis du ønsker å returnere/bytte et produkt som ikke er skadet/defekt, setter vi pris på om du gir beskjed om dette per e-post [email protected] før du sender varen i retur.

For ytterligere informasjon om angrerett, se  www.forbrukerradet.no. Returskjema: Klikk her.

 

  1. Retur av feilvare.

Har du vært uheldig og mottatt en eller flere varer med feil/skade må du gjøre følgende:

Send en epost til [email protected] hvor du forklarer hvilken feil som er oppstått slik at vi er oppmerksom på returen.

Send deretter varen til: iAlarm AS, Smalvollveien 44, 0667 Oslo

Returskjema finner du her: Returskjema

 

Send IKKE pakken i postoppkrav – din retur vil da ikke bli hentet, men som vanlig brevpost eller norgespakke. Pris på forsendelse finner du på Posten sine sider. Legg ved en forklaring i pakken – dette er svært viktig for at vi skal kunne gjøre feilsøk, og husk å oppgi fullt navn, adresse, kundenummer og ditt ordrenummer. Dersom vi ikke kan levere en erstatning vil du få samme beløp som du har betalt for varen kreditert din konto.

 

  1. Ordreinformasjon og fraktkostnader

Alle ordre blir ekspedert fortløpende, og varer som er på lager blir sendt samme dag. Varer som ikke er på lager blir automatisk lagt til bestilling hos vår leverandør, og vil bli sendt ut fortløpende etter hvert som vi får de på lager. Vi sender bare varer innenfor Norges grenser. Vi aksepterer følgende kredittkort: Visa og MasterCard. Ellers gis det kredit og avbetaling hos Klarna ved deres godkjenning.

Fraktkostnadene er satt fast til kr 180,- og dette inkluderer pakking, emballasje o.l.

 

  1. Variasjon i produktets utseende

Pakkens utseende kan variere etter størrelse og hvilken leverandør vi bruker.

Varen er den samme selv om innpakning/ utseende kan variere.

 

  1. Feilprising og produktinformasjon

Vi tar forbehold om utsolgte produkter og eventuelle feil i opplysninger som fremkommer i våre annonser og på www.norgesalarmen.no. Dersom det viser seg at en vare du har bestilt hos oss har feil pris eller beskrivelse kan du kontakte oss på e-post [email protected].

 

  1. Vårt ansvar som butikk

Vi ser verdien av fornøyde kunder. Vi ønsker å yte best mulig service for at du som kunde skal bli fornøyd. Vi prøver til en hver tid å holde alle våre kunder informert om både status på ordre og evt. forsinkelser. Vi forplikter oss til å behandle deg på en best mulig måte og å svare på de henvendelser du måtte ha. All henvendelse sendes på mail [email protected]

 

  1. Ditt ansvar som kunde

Du som kunde plikter å forholde deg til de betingelser som er gitt ved kjøp hos norgesalarmen.no. Vi gjør oppmerksom

på at det er du som kunde som må dekke utgiftene ved tilbakesending og ved uavhentede servicepakker.